Ovih dana građanima stižu računi za srpanj

Ovih dana građani korisnici usluga Čistoće d.o.o. Karlovac zaprimit će račun za uslugu pruženu u mjesecu srpnju. Podsjećamo, 1. srpnja o.g. sukladno zakonskim odredbama uveden je novi sustav gospodarenja otpadom i slijedom toga i novi način obračuna korištenja usluge sakupljanja miješanog komunalnog otpada.

Uz račun, korisnici će dobiti i dopis Inkasatora d.o.o. Karlovac u kojem je detaljno pojašnjena struktura računa (fiksni i varijabilni dio) i način njegovog izračuna. Kod varijabilnog dijela posebno je pojašnjen izračun za obiteljske kuće, a posebno za višestambene zgrade.

Uvođenje novog sustava gospodarenja otpadom odnosno postavljanje kompletne infrastrukture za njegovo funkcioniranje bilo je organizacijski, tehnički te informatički vrlo intenzivan, složen i zahtjevan posao te smo sve aktivnosti u prethodnom razdoblju usmjerili ka tome da bude što kvalitetnije i na vrijeme realiziran. S obzirom na opseg i složenost poslova kako na terenu, tako i u informatičkom dijelu, maksimalno smo vodili računa kako bismo eventualne propuste i greške sveli na najmanju moguću mjeru.

Za sva pitanja, informacije i sugestije građani nas mogu kontaktirati na telefon: 047/601-494 ili e-mail: reklamacije@cistocaka.hr. Zbog pojačanog interesa zna se dogoditi da su telefonske linije zauzete i da na neki upit upuće e-mailom ne uspijevamo odmah odgovoriti, no nastojimo to učiniti u najkraćem mogućem roku.

Ističemo kako Čistoća tijekom cijelog razdoblja postavljanja infrastrukture za novi sustav gospodarenja otpadom doista nastoji svim raspoloživim tehničkim i kadrovskim mogućnostima maksimalno korektno odraditi sve aktivnosti i biti na građanima na raspolaganju. Ovom prilikom pozivamo građane na razumijevanje zbog eventualnih propusta te pozivamo na suradnju kako bismo ih čim prije riješili na zadovoljavajući način.

Skip to content