OBAVIJEST O PODNOŠENJU ZAHTJEVA

…. Zahtjev treba podnijeti do  09. travnja o.g.

Podsjećamo još jednom pravne osobe i fizičke osobe koje samostalno obavljaju djelatnost – obrtnike, kojima je obustavljen rad po Odluci o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja  Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske Klasa: 810-06/20-01, urbroj: 511-01-300-20-1 od 19. 03. 2020. godine u trajanju od 30 dana s početkom primjene 19. 03. 2020.godine, da mogu podnijeti zahtjev radi oslobađanja plaćanja usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada za vrijeme obustava rada pojedinih djelatnosti  po  navedenoj Odluci.

Ukoliko dođe do promjene vremena trajanja obustave rada po navedenoj Odluci,  oslobađanje plaćanja naše usluge uskladit će se sa odredbama Odluke.

Obrazac zahtjeva dostupan je na našoj web stranici (www.cistocaka.hr) od ponedjeljka, 30. ožujka o.g. te molimo da ga popunjavate odnosno šaljete isključivo na jedan od dolje navedenih načina:

  • popunjavanje „online“, odnosno zahtjev će automatski biti poslan Čistoći
  • obrazac se može i isprintati te ga popunjenog i skeniranog treba poslati na e-mail adresu: reklamacije@cistocaka.hr ili na fax: 047/616-135.

Zahtjev treba podnijeti do  09. travnja o.g. Naime, skrećemo pozornost da se trenutno radi o zaprimanju zahtjeva koji se odnose na mjesec ožujak. Moramo voditi računa o vremenu obrade tih zahtjeva i naravno vremenu izdavanja računa, te stoga pozivamo sve one koji planiraju podnijeti zahtjev da to naprave do 9. travnja kako bismo sve zahtjeve za mjesec ožujak uspjeli obraditi na vrijeme.

U slučaju potrebe za dodatnim pojašnjenjima molimo svoja pitanja uputite na e-mail adresu: reklamacije@cistocaka.hr ili nas možete kontaktirati na telefon: 047/601-494.

Skip to content